Trevligt trevligt!

Har haft en helt underbar dag med Felicia aka Fiskmåsen!

Haha, det bästa var när jag satt och väntade på henne, halva kroppen hade förfrusit när jag såg att hennes buss kom in, jag satt och väntade på att en liten tomte skulle komma av bussen (för hon funderade på att ha en tomteluva eftersom att hennes hår skulle se ut som fan) så jag såg en tjej som hade tomteluva, och tänkte "men vafan.. hon går ju åt fel håll?"
Så när jag hade frågat vart hon var, så sa hon att hon stod vid kiosken vid Österskans, men jag total missade henne.
Så jag frågade på vilken sida av kiosken hon var, hon svarde inte så jag sprang runt och letade efter den jävla nissen som hade gått av bussen..:P
När jag hade gått ett varv vid kiosken så insåg jag, att det faktiskt var Felicia som hade stått några meter ifrån mej och letat efter mej, hon hade ingen nisseluva så det var därför jag inte såg henne(A), hon såg inte mej heller, för senaste gången vi sågs så var jag blond och det var hon med, alltså vi var platinablonda då.
Nu är jag svarthårig och Felicia har finaste blonda färgen:)

Men iaf..
När vi hade hittat varandra så vandrade vi bort till jobbet, jag skulle kolla om jag kunde få nya tider och Felicia lämnade in ett kind of CV liksom.
Men chefen hade inga tider, men skulle höra av sej så fort det kom fler tider (hoppas hon gör det med), sen gick vi och satte oss på Vattenporten och hade mysigt, fan va vi flabbade:P
Sen när jag kollade på klockan så var hon redan 19.00 :|
Man ba "ojsan:P"
Så vi gick mot bussen, min buss skulle komma efter jätte lång tid så jag bestämde mej för att gå hem, men Felicias buss hade kommit, men hon följde mej halvvägs <- How cute isn't that liksom? :D

Sen när vi hade skillts åt, så gick jag hem till mej och Felicia hem till sej, eller jag gick inte, jag halkade hem, helt otroligt att jag inte satte mej på rumpan och gled hem, det är ju as halt ute:P

Nej men nu ska jag kolla på "Operation Skönhet"

Vi hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0