Allt jag kan tänka på är..

Flottiga pizzor, feta toast med mycket ost i, redbull och cola.
Nej jag bara skojar, jag undrar vart i helvete jag har lagt mitt läppsyl någonstans, känner hur långsamt mina läppar börjar torka ut och verkligen försvinna, jag hatar att ha torra läppar:(

Och jag vill inte må såhär, jag klarar förfan ingenting, känner mej som världens sjukaste människa, känns som att jag har feber som ligger på 130 grader, och inte fan hjälper det när det är 35 grader på rummet heller.
Fan vad jag saknar vintern :(

Jag borde egentligen gå upp nu, och duscha, för jag ska tydligen orka förlja med min lillasyster till Eurostop idag.
Vad har jag gett mej in i?
Utan kraft i kroppen ska jag hasa mej omkring där, där det finns massa människor som verkligen inte har någon repekt, utan dom springer runt där, man hamnar i mitten och flyger nästan från höger till vänster om man har otur.
Har jag tur så hinner jag hamna på ett riktigt surt humör, för då finns det ingen som gör något, för man ser på mej att jag är sur. :P
Ganska niiiice ibland;)

Nej, men nu får jag försöka lyfta på mitt feta ass och ta mej till duschen.
Så..
Ja..
Vi hörs senare :)

Tja!
/Miss T
- Here in the darkness, I know myself. -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0