Bulls.

Ni behöver inte höra av er till mej mera, jag är inte ett dugg intresserad utav vad ni håller på med, och busringde gjorde man när man gick i ettan..
Men vissa växer aldrig upp:)


Det blev middag på Bulls..
Dom hade inte min jävla sallad, så det blev en vegetarisk cheesburgare ist, och två xider.
Senare blev det utgång, men jag drog hem vid 00.50, för kände inte att jag orkade vara ute mer..
Blev att jag träffade Åsa och Alexandra när jag hade kommit hem:)

Träffade Sessan och söta FeliciaBulls med.
Blev att jag drog ut med dom och mina två kusiner, Amanda och Patricia och Patricias kille Hampus. :)
Var en mysig stund på Morfars uteservering och sen drog vi till
Etage.
Men det var mysigt som fan (:
Träffade även Billa en liten stund innan jag drog hem:)
Ja, men jag vet att det blev jobbigt där, men var tvungen att skriva att jag gick ut två gånger, vissa kanske inte fattar det annars ;)

Nu sitter jag och pratar med Åsa i telefon, men vi ska lägga på nu så vi kan sova.

Så nu ska jag gå och ta bort mitt smink och sen borsta tänderna, sen sova:)
Hörs imorrn:)

Tja!
/Miss T
- När du kollar på din nya bästa vän, så är det dej själv du ser, ni är lika genomskinliga båda två:)
Men VI hoppas att ni får ett bra liv tillsammans..:) -
Haha mamma kan inte dethär med att ta foto;) Men ah, ibland måste man bjuda på sej själv:)
ÄLSKAR att man ser mitt löshår sådär med ;)
Sexigt jao ^^
Fjortis thaipose is the new poooose;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja herregud för dem.. Höhö..

var så roligt att träffa dig :) Fredags som gäller här näst :D

Älskar dig <3

2010-07-25 @ 19:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0