Dygna:o

Ikväll ska jag dygna, måste vända tillbaka mitt dygn, så dag är dag och natt är natt.
För som det ser ut just nu så är det; dag är natt och natt är dag.
Det känns inte riktigt okej alltså..
Så ska vara duktig, frågan är bara vafan jag ska göra, blir säkerligen så att jag kommer gå ut och gå innan klockan 02.00, sen kommer jag sitta och nöta filmer tills klockan är 10 morgonen för sen ska jag duscha, iskallt, så jag vaknar till liv, för senare ska jag möta upp Åsi och Alexandra för jag ska följa med när Åsi ska tatuera sej :)
Då håller jag mej iaf. sysselsatt några minuter, senare på kvällen ska vi hem till Alexandra för att fira lilla mysiga Kajsa som fyller år :)
Då håller man sej sysselsatt med.
Sen vet jag inte vad som händer:O
Eller jo, jag ska ut och gå med vovven sen ska jag fan gå och lägga mej i tid! (Det kommer inte bli i tid i vilket fall, så det kommer vara onödigt att dygna, men jag får försöka, för när jag och Ted dygnade så blev det rätt tillslut:P)

Men men men..
Just nu sitter jag och kollar på någon jävla serie som mamma följer, jag fattar ingenting utav den:P

På tisdag kommer MITT program på tv:D
Supersize vs. Superskinny <3
I just looooooove it <3
Jag får ett sånt pirr i magen när jag ser att dom smala har gått upp i vikt i slutet av programmet och man verkligen ser att dom inte fejkar sin lycka, och för att inte tala om pirret man får när man ser att tjockisen har gått ner och är ett steg närmare sin målvikt.
Jag blir så glad för deras skull(:
Fast sen kan jag förstå att det känns jobbigt för dom att inte äta sina vanliga måltider osv.

Men men men men men..
Nu har jag ingen aning om vad jag ska skriva mer, så vi hörs lite senare, för det kommer nog bli en del inlägg idag med tanke på att jag inte kommer ha så mycket att göra när alla ligger och sover:P

Tja!
/Miss T
- I just wanna tell you, that I didn't love for sure -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0