Ehm.. Okej?:P

Finns det någon där ute, som kan förklara för mej, HUR I HELVETE JAG KUNDE SKRIVA BLOGG INATT?!
5 tequila shootar, en öl, en cider..
Sen var jag väck.
OCH!
Vi tog dom (shootsen) inom loppet av 5-10 min..
Så det slog till rätt fort sen..
Åsi+Tequila=sant <3
Men det gör inget.
Jag älskar henne iaf.

Min tatuering bränner, jag har inte varit så snäll mot den tydligen..
Tror inte det är så smart att somna på magen innan den är läkt, men jag kan inte sova om jag inte sover på magen.
Får se om det slutar
bränna och pulsera..
Det gör det, för det har det gjort på dom andra :)

Träffade Jonas ute igår, så på tisdag ska jag gå in och beställa tid hos honom, till en ny tatuering, på halsen.. 
Då kommer jag göra min niondeeeeeeeeeeee tatuering.
Ja men varför inte? ;)
Jag kommer nog aldrig sluta.
Hih<3
Jag+Tatueringar=sant<3


Nej men nu ska jag göra som så att jag ska gå och ta mej en "morgon cigg" sen ska jag tycka synd om mej själv;)

Helt ärligt, jag kommer inte våga gå upp på baren på valentine, så jag tror att jag dissar det iaf ikväll ;)
Vi får se.^^

Tja!
/Miss T
- Min kärlek till dej är oslagbar.
Åsi, du är min bästa vän -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0