Erased..

Du är helt raderad, fullkommligt bortglömd, jag har suddat ut dej ur mitt liv.
Det finns ingenting kvar, det finns verkligen ingenting kvar, som gör att jag någonsin kommer falla tillbaka..


Det finns så mycket annat som jag måste ta itu med, så mycket annat jag har att tänka på, så jag har inte tid att ens ägna mej 5 min att tänka på dej, nej nej, det existerar inte i min värld.
Jag vill inte veta av dej.
Du har aldrig varit den där "wow" känslan, utan du har varit lite mer som en.. "GUD! FATTA POÄNGEN!"
Det är inget illa menat, inte på det sättet, men jag orkar inte tänka på andra just nu..
Eller jo det gör jag, med tanke på att jag sätter mina vänner före mej själv.

Men iaf.
Det var egentligen inte det jag skulle komma fram till, jag ville bara få det ur mej..

Jag
och min älskade Åsi skulle egentligen ut idag,
men vi funderar på att dra oss tillbaka, ja alltså vara små chickens, jag menar..
Kolla ut, KUL att dra ut i värsta stormen och värsta ösregnet som kommer ibland?
Nja, inget för oss..
Men vi får se, det kanske kommer bli en planerad oplanderad utgång,
ja ni fattar..? :P
För det är knappt så jag fattar^^
Det blir som en planerad, fast ändå en oplanerad utgång?
Nej jag vet inte^^

Jag har även upptäckt ett fucking sår INNE i mitt vänstra öra?!
WTF liksom..
Hmm..
Tror det är mina nya hörlurar till datorn som har orsakat detta, för dom är lite stora för mej och skaver inne i mina öron (Y)

Jag har även varit duktig idag:D
Har bara fått i mej 50 kalorier, underbart.
Nu ska jag dock gå ut och röka, sen ska jag knarka Skillet<3, sen ska jag springa in till MIN Åsi :D <3

Tja!
/Miss T
 - I'm shattered in pieces -

Avklippta jeans - Only 499 kr
Linne - Gina Tricot 99 kr
Svart huvtröja - Kommer inte ihåg xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0