fhappy (fucking happy)

Kan inte sluta lyssna på Dead by april..
Får sån flashback när jag hör Loosing you, när jag såg dom live B&B, och när Jimmy sträckte fram micken till mej..
Åhh, vilken känsla..
Jag ryser<3
Sitter här, och sjunger med lite^^,
I JUST CAN'T BELIVE, I AM LOOSING YOU (8)
Ohh..
Och i nästa vecka kommer förhoppningsvis mina snygga skor..
Länkar tjejen
jag köper dom av sen när jag får dom:)
OH!
Jag har sånt pirr i hela kroppen..
Sånt pirr som jag kommer ha när jag och Åsi drar iväg.
Och sånt pirr som jag kommer få när jag se ________, I'm gonna be in heaven..
IIIIIIH!
Nej men ah..
Jag ville bara dela med mej utav min glädje..
Kan vara så att jag är så fhappy för att denna dagen bara blir bättre och bättre..
Började bra, har fortsatt bra, kommer sluta bra<3
Älskar sånna dagar mer än något annat just för tillfället..:D

Vi hörs lite senare:)
Tja!
/Miss T
- Tack ännu en gång ANDERS för ett utmärkt jobb med min tatuering, jag är så jävla nöjd<3 -

Over size tiisha - H&M 100kr
Avklippta jeans - Only 499 kr
Skor - Skopunkten - 299 kr
Ja man kan hitta ganska okej skor där om man har tur ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0