Godnatt ångest, godnatt Ana, godnatt livet..

Godnatt..
Orkar inte mer, syster hade inflyfttningsfest, visst det var kul, det var det verkligen, men jag satt där, och verkligen kände hur ångesten kom krypandes till mej, jag satt där och hörde hur äcklig jag var som var där, och hur hon inte fattade hur jag kunde sitta där med mitt fett som bara hänger ut från alla håll och kanter, och jag kände, hur gärna jag ville sringa in på toan och vara där inne så länge som möjligt, men kom på att det kunde jag ju inte, eftersom att om jag hade varit där, så hade det blivit ett jävla liv på alla andra som hade behövt gå och göra sina behov..
Kände att det blev
för mycket helt enkelt, så jag gick och försökte vara social.
Undvek toan så mycket som möjligt, och jag gick inte in där en enda gån ensam.
Tur att tjejer kan gå på toa samtidigt <3
Men satt som sagt och var social, med folket, bla
Michel och Tony, Mickis lillebror.
Tack <3

Men tänkte säga godnatt till Ana nu, och godnatt till ångesten, godnatt till mitt fejkade leénde och godnatt till det livet jag har levt idag, det där fejkade livet när ingenting är jobbigt..
Imorgon är det visserligen en ny dag, med nya utmaningar, får hoppas att den dagen kommer sluta bättre än vad denna kommer göra.
Men jag tänkte faktiskt ta och gå och lägga mej nu lite sådär, innan
jag dör, av allt tjat.
Men först en huvudvärkstablett och ta bort mitt smink, borsta tänderna och sen krypa ner i sängen..
Sounds good too me<3

Tack Tony för att du försökte förstå, tack för att du verkligen visade att du ville förstå hur det är, även om du inte fattar till 110%vet jag att en liten del utav dej verkligen förstår.
Tack Amanda för att du verkligen visade att du älskar mej idag.
Tack
Cicci för allt du gör för mej, tack för att du är min syster, utan dej så hade jag verkligen inte klarat mej.
Tack
för allt ni gör för mej, ni fattar inte hur mycket det betyder, och hur dålig jag känner mej eftersom att jag inte kan visa det för er.
Men jag älskar er som fan, det gör jag verkligen..
Tack för att ni har båda fötterna på jorden och försöker få ner min andra fot <3
Jag älskar er så sjukt mycket, ni fattar inte <3

Tja!
/Miss T

Jävla fetto ben.
Jävla fetto unge.
Jävla äckel.
Jävla feta hora på 120 kg som trampade på min fot med stilettklackar, synd att jag inte flippade och puttade omkull dej och sprakade av ditt huvud.
Men så är det när man är fet, man är bara ivägen och tar upp för mycket plats.

Iaf.
Jackan är från Gina -
249 kr
Linnet är från MQ - 500 kr
Shortsen är från H&M -  199 kr
Skorna från DNA -  500 kr
Löshåret är från www.rapunzelofsweden.se - 890 kr (clip on set för er som inte förstod detta) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0