Håll hårt i min hand, när änglarna faller..

Jag går sönder, precis framför dej..

Det är sant, det är så det känns just nu iaf, ungefär som att hela jag går i bitar och jag går sönder mer och mer för varje dag.
Jag har inte ork till något längre..
Sitter i soffan just nu, kramp i magen och Ana som hälsar på lite som vanligt, ångesten slängde sej precis över mej och här sitter jag..
Och funderar, på om jag ska gå ut och gå bort mitt fett.
Men tänk om jag går sönder ännu mer då..
Bara ramlar ihop, och ligger där, i tusen bitar.
Fast det gör ju inget, fettet kan ju trilla bort och gå i tusen bitar, det är ju inte så att jag hade saknat det precis^^

Jag och Tvilling satt och diskuterade kläder, som vi ska ha på oss imorrn..

§ a r a. säger (21:29):
Jag tror att jag tar vita klackskor, en svart döskalle klänning i morgon
Möjligtvis en helsvart.. Vet inte riktigt än :P

! Miss Twiggy Please ! - Jag går sönder, precis framför dej säger (21:29):
jag tror jag ska gå naken :D


.§ a r a. säger (21:29):
Men vi kör med klackar denna gången va`? :P


! Miss Twiggy Please ! - Jag går sönder, precis framför dej säger (21:29):
i mina rosa tofflor;)


.§ a r a. säger (21:29):
Oooooh.. Då får jag vakta dig noga hahah


! Miss Twiggy Please ! - Jag går sönder, precis framför dej säger (21:29):
HAHAHAHAHA
 

.§ a r a. säger (21:29):
Det är fett nice!Gör mig inte kåt nu


! Miss Twiggy Please ! - Jag går sönder, precis framför dej säger (21:29):
förlåt:$
 haha


Så vad tycker ni om det..?
Att gå naken i rosa tofflor, man kommer ju inte bli varm iaf, fast det är nog inte riktigt min grej att springa runt naken, i stan, med rosa tofflor, okej om det hade varit en annan färg på tofflorna..
Nej skämt och sidor.
Men ska typ..
Jag vet inte, kolla på tv nu.
Men skriver mer lite senare.
Har lite blogg torka nu ;)

Tja!
/Miss T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0