Hej äckel!

"Hej ditt jävla äckel, hur kan du ens bara sitta och trycka i dej det där? Fattar du ingenting eller?"
Nej tydligen så gör jag inte det, men om jag inte hade ätit så hade jag inte heller fått dricka, tror jag.
Frågade visserligen inte denna gången.. ^^
Kanske var dumt?
Kanske hade sluppit äta`?
Fan så jävla dum jag är!
Jävla äckel!
Jävla fetto!

Fettot ska dra nu, ska till min syster, hon har inflyttningsfest, men ska inte med ut, det har hänt för mycket för att jag ska dra ut.

Skriver mer senare, när jag kommit hem:)

Tja!

/Miss T


Kommentarer
Postat av: Sara

Gumman, jag är orolig för dig :(

Skriv till mig sen, tänker på dig och saknar dig massa mkt <3 Älska

2010-07-09 @ 20:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0