I held your hand through all of these years

I've tried so hard to tell myself that you're gone
But though you're still with me
I've been alone all along..
Danni nu får du ta och komma hem!

Varför kan man inte bara släppa en människa?
VARFÖR går det bara inte?
Jävlahelvetesfittfankukhåljävlaböghelvetejaghatarnärdetblirsåhär
hihi, klarar ni läsa det där så blir jag lite stolt:P
Nej men seriöst..
Natten i sej var lite okej, och lite dålig.

Mamma ringde och väckte mej, eller jag var lite halv vaken men hon väckte mej ordentligt.
Känns som att det är 500 grader varmt i solen, orkar inte gå ner, men borde göra det, borde slänga mej i poolen och bara ligga där och koka..:)
Fast sen känns det som att jag dels kommer göra så att det blir översvämmning i den eller så kommer jag ta sönder den.
Fet som man är, det är fan inte okej alltså.
Man ser ju hur mina lår fladdrar när jag går, min mage bara hänger, då ska vi inte ens snacka om mina armar.
Jävla fetto..
<- Jag menar, vem vill se ett sånt fetto i en pool?
Det kommer ju förfan bli värsta tsunamin om jag hoppar i där.
Nåväl, får se hur jag gör.
Jag är fet och äcklig, och just nu vill jag bara försvinna för ett tag.

För idag är ingen bra dag, inte någonstans.
Ångesten har varit med mej under hela natten, Ana har krigat i mitt huvud i 49 min. (I skrivandets stund) 
Det kommer bara gå nerför idag känner jag.

Jag är fet..
Jag orkar inte röra mej.
Jävla fetto..


Tja!
/Miss T
- These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase -

Hej jag är fet.
JÄVLA ÄCKEL!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vet att det är jobbigt Sarah, men du fixar det, både du och jag vet det. Fet är du inte! Inte någonstans, vet att du saknar Danni.. Hon vet det oxå, du måste kämpa! För allas skull..

Finns här för dig, dag som natt, det vet du <3

2010-07-20 @ 16:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0