I'm better of on my own..

Osminkad ser det ut som att jag har lite "kines" ögon - jag har inget emot asiater, tycker dom är så sjukt söta <3
Så det är bara positivt för min del :D



Tanke;
- There is one half of me that still wanna be with you, that always gonna fight for him.
And there's another part of me that don't wanna be with you, not at all, that part makes me wanna say how baldy I hate you!..

Var iaf ute och fotade med lillasyster innan..
Vi drog ut vid 21.oo, eftersom att jag ville se Supersize vs. Superskinny.
Så man kunde få lite tips från den tjejen som var superskinny;)
Oh yeah, det kan man ju säga att jag fick, så nu ska jag leva på sallad och melon<3
Typ..
Mihi:D
Man känner ju sej som ett fetto när man kollar på det, och när man kommer här med sina ** kg.
Känner sej som en jävla flodhäst, så nu ska jag göra en rejäl vändning, för det är det jag vill, Ana vill och så många andra vill, men dom andra erkänner det inte.
But I don't care, jag vet vad jag vill, och jag måste ju ta hand om mej själv i första hand!
Så nu jävlar ska jag ner på 43kg igen:D
Hatar när jag pendlar upp och ner hela tiden, det är så sjukt jobbigt.
Nej men nu ska jag typ kolla på tv, sen ska jag gå och lägga mej, kan behövas.
Mamma vill att jag ska gå upp i tid och städa och gå ut med hunden innan hon kommer hem, sen när lillasyster kommer hem så ska jag dra med henne till studion.
Måste snacka med Anders om min tatuering och lite så:)
Men ah.
Skriver mer imorrn :)

Tja!
/Miss T
- I'm better of on my own-

Oversize tröja - Gekås ;) 129 kr
Shorts - H&M 199 kr
Skärp - Syster köpte till mej, vet inte var eller hur mycker det kostade
Skor - DNA 500 kr

Kommentarer
Postat av: Sara

Tvilling sluta dumma dig nu!!! <3

2010-07-14 @ 11:52:26
Postat av: Anonym

Sv; Men jag dummar inte mej, jag ska göra det, kan inte gå runt och se ut som en heffaklump hela livet :O <3

2010-07-14 @ 14:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0