Jag blir så trött..

Jag har börjat bli så trött på detta, att jag inte kan få vakna utan att hon ska börja..
"Jävla fetto, är det inte dags att röra på sej nu"
"Hur fan kan du ligga och sova när du egentligen borde vara ute och gå!"
"Hur kan du leva med dej själv, du är så jävla fet och äcklig"
Så nu funderar jag på om jag ska ut och gå en timme, eller om jag ska springa, eller om jag ska ta hunden på en långpromenad..
Hmm..
Fast kanske inte, hunden kommer ju vara lika död som jag när jag kommer tillbaka isf.
Får se hur jag gör.
Det är iaf varmt ute.
Så ska inte vara här så mycket mer, håller på att dö av värmeutslag i mitt rum liksom.
Men skriver mer senare.

Tja!
/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0