Jag kom på en grej..

Jag kom på en grej precis, att jag har börjat tappa så sjukt mycket hår, stora tussar låssnar från min skalle varje dag, jag kanske kommer bli flint inom ett år? :|
Det är inte riktigt okej alltså.
Fast, sen kan det ju även vara så att jag tappar hår för att jag bleker det, och inte för att jag är sjuk:)
Det är ju mest troligt att det är för att jag bleker det, jag hoppas på det iaf:)
 <-Denna tussen åkte med när jag drog borsten igenom håret.
 <- Den där jävla mördar blekningen gör ju förfan så hela håret är på väg att flyga av, om det blåser ute. (A)
Men den gör verkligen sitt jobb, man blir platinablond <3
And I love it <3

Men iaf, jag var duktig innan idag, var ute och gick i rask takt i 25 min, sen klarade jag inte mer, min kropp var ju förfan som en jävla bastu, och jag kände hur blodet började koka inom mej.
Så jag traskade hemmåt, och drack 200 liter vatten, tja, det kändes som det iaf, jag bara drack och drack, ungefär hela tiden.
Sen duschade jag, och det var det skönaste jag gjort idag.

Men nu funderar jag på att gå in på toan och ta sånna silkesdroppar? i håret, och sen ta ut vovvs på en runda, sen gå och lägga mej:)
Så tja..
Vi hörs imorrn :)

Tja!
/Miss T

Ursäkta fjortis censuren men ja, lär dej att leva med det :)
Snart är jag platinablond, en blekning till sen bländas ni av mitt hår när vi ses :)

Jacka - Gina 249 kr
Svart basic linne - Cubus 99 kr
Kjol - H&M (barnavdelningen) 129 kr
Skor - DNA 500 kr

Kommentarer
Postat av: Sara

Känner igen det där med att tappa hür ;) Jag tror att det kan bero pü büda sakerna faktiskt.. Men man hoppas ju att det är för blekningen om man ska hoppas pü nütt ;) Höhö..

Ditt hür blev ju massa fint :)

Vi kommer skina pü Fredag tvlling :)

<3

2010-07-12 @ 11:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0