Jag peppar kvällen <3

Jag peppar kvällen med min underbara Åsi <3
Vi ska göra en favorit i repris, trots att hon precis slutade jobbet.
Ska gå ut om 10 min för att träffa henne, ses vi inne i stan peps? ;)

Men hinner inte skriva mer nu.
Hörs senare, blir nog ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mej trots allt:)

Hörs sen!

Tja!
/Miss T
- Med dej är jag lycklig, jag är så jävla tacksam över att vi har hittat tillbaka till varandra igen, och jag är tacksam över att ha dej där när Ana tar över. -


Kommentarer
Postat av: Moa Murderess - Scene Core Blogg

sv: tack för ditt bidrag! :> Jag meddelar sen om du blir en av finalisterna (:

2010-07-31 @ 00:35:22
URL: http://epicfaiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0