Jag=duktig:D

Jag har precis kommit hem, var ute och gick med vovvs i nästan en timme (50 min, för att vara mer exakt), gjorde av med gaaaaaanska många kalorier, typ 500 st (Y), det gillar vi:D
Men ah..
Sitter och väntar på att min film ska bli klar, det är bara 7 min kvar, sen ska jag kolla på
Prinsessan och grodan ;)
Eller nej fan, jag ska träffa Ted först, han ska visa sin nya bil, jag måste se den liksom ;)
Ska bara tvätta den sen kommer han hit^^.
Sen ska jag se filmen, om jag orkar, borde egentligen sova ganska direkt efter att jag sett bilen, med tanke på att jag ska gå upp klockan 12, för att jag ska bege mej in till stan 14.30 och
träffa Tvilling<3
Heldag med henne serru ;D
Det är bra, faktiskt.
Vi ska peppa varandra med en massa saker, så vi kommer ur skiten:D
Sen måste jag kolla med mamma eller pappa om jag kan låna 800 kr till löshår, 2 meter löshår för 800 kr är bra, det är riktigt bra, billigt för att vara riktigt hår med :D
Det är ännu bättre.
Men jag ska inte hamna i extas förens jag vet att det är okej med dom, att dom betalar sålänge.
Men jag kan hålla mina tummar om att jag får låna av dom :D
Men det känns så dumt att låna massa pengar av dom, vet inte riktigt hur mycket dom har lagt ut till mej.
Fick 500 kr av pappa förra månaden, och denna månaden behöver jag köpa ny jacka, nu när den äntligen finns i min stl.
Kan inte springa runt i en vinterjacka på sommaren, det fungerar ju inte så riktigt.
Men ah, nu ska jag packa upp min film, sen kolla bilen, sen.. kolla filmen eller sova, det beror ju helt på hur trött jag är senare:)
Men jag skriver ett snabbt inlägg innan jag drar in till stan och träffar henne, sen kanske ett snabbt inlägg när jag kommer hem?
Det beror på hur mycket jag eller vi har att göra, och hur sent jag kommer hem^^
Hihi..

Tja!
/Miss T
-Om jag bara kunde förklara för dej i ord hur mycket du betyder för mej och hur glad du gör mej, då skulle allt vara så mycket lättare.
Om jag bara kunde förklara att jag aldrig är rädd i din närhet och att du verkligen är allt jag behöver för att klara detta.
Om du bara visste..-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0