Jävlar, jag är duktig nu <3

Jag blev precis så sjukt sugencoca cola light, men eftersom att jag har varit ute och gått i en 1 timme och 45 min *stolt* så känns det onödigt att dricka det, så det blir lite vatten ist.
Känns bäst så:)
Trots att det regnade så var jag duktig och var ute och gick och gick och gick..
Var så skönt att faktiskt få rensa huvudet ordentligt, och tänka på annat..
Men jag kan inte göra något i lugn och ro, innan det kommer igen.
Som en jävla tsunami (heter det så?) kom det över mej.
Men jag har gått och brottats med det, så det var lugnt ett tag.
Jag tänker inte ge mej längre, dom ska inte få lika stort grepp nu mera.
Är så trött på det.
Men det är lättare sagt än gjort.
Känner mej inte som en heffaklump längre, med tanke på att jag var ute och gick såpass länge.
Nej men nu ska jag gå och ta mej ett stort glas med isvatten, sen röka, sen ska jag nog gå och sova.
Är ganska trött efter min kvällspromenad :)



Detta hade jag på mej idag efter stranden.
Tröja - H&M 199 kr
Shorts - H&M 199 kr
Skor - DNA 500 kr (har inte på mej dom på bilden, men dom åkte på när jag var ute och gick) så nu vet ni det:)

Min hund ville inte vara med på bild, han ville ut och göra sina behov :)
Så jag gjorde inte ett nytt försök med att få med honom på bild, utan vi gick ut efter denna:)

Tja!
/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0