Kramper osv.. IGEN!

För första gången på väldigt länge (2 veckor ;)) så fick jag kramp i magen igen, men denna gången när jag drack vatten..
Jag vet inte hur fan det går ihop..?
Men jaja, sånt man får ta helt enkelt ;)

Jag trotsade Ana lite innan, och gick in och köpte en glass, var så sjukt sugen och jag var tvungen att testa den nya Magnum Gold.
Absolut inget fel på den, men den var inte så god som alla säger att den är, men jag skulle kunna tänka mej att köpa dej igen,för att trotsa henne ännu mer.
Faktiskt.
Gillade dock inte nötterna eller vafan det är i den, (det såg ut som nötter), jag fick lite svårt att andas och kände hur luften höll på att vika sej vid mina läppar (bokstavligt talat).
Men annars, inget fel på den som sagt.
Sitter och funderar på om jag verkligen är hungrig eller om det är något annat som spökar inne i min kropp, det var så hima längesen jag verkligen hade den där riktiga hunerkänslan
Så jag vet liksom inte längre. 

Jag försöker iaf trotsa henne mer och mer varje dag för jag vill bli frisk, den delen är större nu än den delen som vill ha kvar henne. 
Sitter och kollar på Criminal Minds (vilket lördag ha? :P) försöker få bort min baksmälla och funderar på om jag ska trotsa den med och gå ut ikväll med.
Men sen, vid lite närmare eftertanke, så var det full rulle igår, och jag vet att min alltför svaga kropp inte orkar en natt ute i vimlet till.
Den gör bara inte det.

Haha nu började Scary Movie 2.
Skriver mer efter den kanske :)

Tja!
/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0