Med en ny dag, kommer ny ångest..

Ny dag, ny ångest.
Trodde den skulle avta innan, men neeeeejdå.
Det gjorde den inte, och inte heller håller hon käften, så nu funderar jag starkt på att dra ut och springa en runda.
Bara det att jag kommer ju dö efter 2 meter:P
Så bra kondis har jag, men jag hade behövt det.
Dels för att få henne att hålla käften, och dels för att få tillbaka min kondis igen.
Men jag vet inte, om jag är så pigg på det nu.
Kanske senare?
Om 10 min eller så..?
Det kör vi på, att iaf gå ut och gå :)
Kan behövas, så  mina fetto lår försvinner.. (Jag vet att dom inte försvinner direkt och att man måste hålla på med detta ett tag, och det är det jag gör)
Men nej, nu sticker jag.

Tja!
/Miss T


Kommentarer
Postat av: angelica

sv nej, får testa det :)

2010-07-10 @ 19:35:02
URL: http://fleratimmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0