Men äckligt!

Men fyfan så jävla äcklig jag är!
Det är ruskigt äckligt, jag mår illa och jag bli äcklad så fort jag kollar på mej själv.

Jag har ätit på tok för mycket idag, och jag vet inte vad jag ska ta mej till.
*En halv ost macka klockan 16.00
* 5 pommes klockan 18.30 ungefär.
*En cola light klockan 18.30
*En zero coke klockan 19.55
*Nästan en hel chokladkaka klockan 20.05 - 20.45 (pga, jag behövde socker för att inte svimma)
* Ca. 25 pommes och en bit kyckling klockan 22.00
JAG ÄR SÅ JÄVLA ÄCKLG!
FYFAN!
SÅ JÄVLA GRISIG JAG ÄR!
Jag mår illa, jag har ångest, jag hör hur Ana skriker på mej, jag borde röka.

Jag orkar inte skriva mer nu..
Hörs senare, eller imorrn.

Tja!
/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0