Men bara lägg ner det!

Alltså..
Bara för att jag snackar med dej lite vanligt i chatten på FB så vill jag fan inte ha din msn!
Kan man inte bara vara trevlig utan att folk ska tro en massa annat..
Herregud säger jag bara..

Och till er som "trycker" ner mej..
Såhär ligger det till.

Jag skryter INTE om att jag har ÄS, jag skriver av mej, för jag har lättast att uttrycka mej i ord.
Och det är även så att jag är påväg ut från detta, det är en jobbig kamp varje dag, och tro mej..
Det har blivit bättre.
Men sen ibland så får man återfall..
Precis som så många andra, som är fast i annat, men inte fan klagar ni på dom..
Och jag är så jävla glad som har min familj, för så som dom pushar mej, det är helt otroligt att dom ens orkar, och jag hade inte klarat mej utan er.
Så tack tack tack<3
Jag kan inte beskriva hur glad jag är som har er vid min sida, när jag varje dag får brottas med Ana och massa annat skit.
Men en dag, så kommer jag, precis som så många andra, att verkligen acceptera varje dag, och inte se ner på en ny dag som jag vet kommer vara fylld med hat.
Så..
Var det något annat?


Jag är så tacksam över att jag har dej vid min sida Sara<3
Du anar inte hur glad du gör mej, och hur stark jag är när jag är med dej.
Att känna att andetagen inte viker sej vid mina läppar, är en sån otroligt stor lättnad.
Jag älskar dej tvilling<3

Men nej..
Nu ska jag gå och ta en härlig dejt med min kudde.

Hörs senare..


Tja!
/Miss T
-Close your eyes, sometimes it helps-


Kommentarer
Postat av: Sara

Awe du gör mig knäsvag!

Skit i alla dumma kommentarer dem vet inte vad dem snackar om. Du är grym och kämpar varje dag, är det nügon som vet sü är det jag!

Älskar dig <3

2010-07-16 @ 16:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0