Men jahaja..

Jo men alltså vet ni vad?
Jag har inte gått och lagt mej ännu, just nu har jag varit vaken i 26 timmar, och jag känner hur det verkligen värker i hela kroppen.
Jaghar så sjukt ont, spec. i benen och ryggen, känner att det sakta men säkert går upp mot axlarna och jag känner att en lätt huvudvärk är på gång.
Kom precis hem, har varit igång hela dagen, och då menar jag verkligen HELA dagen.. O.o
Heeeeeeeelt sjukt äre..
Jag vill bara gå och lägga mej nu, men jag har även bestämt mej för att slå 34 timmar..
Det kommer dock inte gå, men jag måste verkligen vara vaken ett litet tag till.

Vi ska tydligen grilla idag..
Får la se hur det går..
Jag har varit så
fruktansvärt äcklig idag.
Jag har ätit så sjukt mycket
..
Blir äcklad så fort jag tänker tanken på allt jag har stoppat i mej..
2 små skålar med frostisar
2 mackor med ost
3 släta bullar
2 glas juice
1 glas pepsi max..

Och nu vill dom här hemma att jag ska äta ännu mer..
HEJ, JAG KOMMER RULLA FRAM!
Jävla äcklig jag är atm.
Fet och jävlig..

Känner mej som en död fluga.
Mina ögon går i kors och jag blir fly förbannad för små saker, jag skrattar åt exakt allt..
Åsa tyckte att det var väldigt underhållande när vi var på Eurostop:p
Tur att man kan glädja någon iaf :)
Men jag känner verkligen hur min mjuka, otroligt sköna säng skriker på mej, den vill verkligen att jag ska gå och lägga mej, det är en ganska stor del utav mej som är sugen på att bara slänga mej i den och vakna imorrn bitti, helt utvilad, men den delen ska fan inte få vinna.
För jag ska göra saker senare med, så jag inte somnar allt för tidigt..
Det hade ju inte kännts så jävla bra.
Jag vet att jag inte kommer vara vaken i 34 timmar, även om jag vill slå det.
Jag har ett mål, och det är att vara vaken i iaf 30 timmar..
Sen kan jag gå och sova:)
För det är inte så många timmar kvar tills det heller..

Men nu, göra annat, har fått 200 sms inom loppet av tio min typ:P

Hörs senare?
Tja!
/Miss T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0