Men ojda^^

Haha, förlåt förlåt förlåt!
Jag har varken haft ork eller möjlighet till att blogga.
Jag bara skojar, det har jag alltid, möjlighet alltså..
Men jag har inte tänkt en tanke på att jag ska göra det.
That's why.
Jag hoppas ni stannar ändå ;)
Vet jag att ni gör, för ni måste läsa, för ni stör er på mej..
Ungefär lika mycket som jag stör mej på Kissie^^

Det som stör mej är att hon gör sej anorektikersmal på sina bilder.
Jag menar, kolla in hennes "snygga" retuschering (stavning?) på benen tex.
Eller när hon har en skugga bakom sej, skuggan är så mycket större än hennes lår.
Men så är det nog, om man är lite bakom flötet.
Tycker synd om den bruden^^
Fast jag kan samtidigt inte låta bli att tänka på hur mycket stryk hon kan få när hon beter sej som hon gör^^
Ni vet det inlägget hennes pappa? skrev, när hon låg på sjukhuset.
Ja hon hade åkt på så fett mycket stryk, det är därför hon aldrig går ensam längre.
Med detta ville jag bara säga att det finns andra som stör sej på henne ;)
Stackars lilla stockholms tjej(:
Och nu när jag tänker efter, så vet jag att jag kommer få så sjukt mycket skit för att jag har skrivit detta, men det tar jag gärna, någon måste ju faktiskt förstå att det inte är okej att bete sej som en j*vla f*tta hela tiden.
Precis som Kissie gör.


Nej men alltså..
Helt seriöst.
Jag vet inte riktigt vad som händer faktiskt.
Jag skulle vilja ha flera miljoner kronor, för det finns så mycket som jag vill köpa.
Och jag måste, måste, måste verkligen ha nytt LÖSHÅR!

Löshår <3
Kommer ifrån
http://www.rapunzelofsweden.se
Ska fjäska för mamma och pappa (A)
Inte för att jag tror att det hjälper men man kan ju hoppas på att det hjälper liiiiiite iaf, tillräckligt lite så att jag faktiskt får det:D

Nej men nu ska jag först röka.
Sen.. Något annat?:P

Hörs!
Tja!
/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0