I'll wrap you in my arms and I won't let go, I'm everything you need me to be..

Var det inte jag som skulle vända tillbaka mitt dygn?
Jo det var det, men det slutar som vanligt, jag har varit vaken i 31 timmar just nu..
Men sängen är inte ett dugg lockande, har dom underbaraste inne på msn, och eftersom att jag inte var så aktiv på msn igår så vill jag inte bara lämna dom:P
Går och lägger mej när dom går och lägger sej, sen får jag försöka dygna på rätt sätt nästa gång..
Tanke; Jag som hade bestämmt mej för att inte dygna mer denna månaden.
Men nu blev det helt fel, som väntat..
Men jag vill inte logga, jag får inte logga..
Eller jo jag får säkert, men jag hindar mej själv faktiskt.
Underbara är ni<3

Åsi min underbara, i augusti gäller det, då jävla slår vi klackarna i taket och kör full rulle, bara DU och JAG <3
Jag längtar faktiskt lite :D


Funderar på att lyda norrisens råd..
i-rock säger (01:13):
ja gå å legg deg:P

Egentligen vill jag inte, men jag tror att jag röstar ja, för att faktiskt göra det.
Hade nog somnat ganska fort om jag väl hade lagt mej ner..:)
Även om jag inte är ett dugg sugen på att sova:P

Och jag är nervös..
För på torsdag gäller det..
Det pirrar i hela kroppen och jag vet inte riktigt vad jag ska ta vägen eller hur jag ska bete mej, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Men vet att det kommer gå hur bra som helst, när jag väl är där:)

Sitter och lyssnar på Skillet just nu, och har funderat färdigt..
FÖR SÄNGEN! - HÄR KOMMER JAG!
Min hjärna är helt punkterad och jag måste verkligen sova.
Skriver mer imorrn ;)

Tja!
/Miss T
- Look me in the eyes so I know you know
I'm everywhere you want me to be -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0