MEN SERIÖST!!!!!!

ANONYMA KOMENTARER!
NEJ JAG KOMMER INTE VISA DOM!
1. DOM ÄR INTE TREVLIGA!
2. JAG KAN FÖRSVARA MEJ, MEN JAG ORKAR INTE LÄGGA NER ENERGI PÅ DET, OM NI INTE TÄNKER SKRIVA ERT NAMN!
3. JAG HAR INTE ORKEN TILL ATT BRY MEJ
4. JAG BLIR BARA SÅ JÄVLA SUR FÖR ATT NI INTE VÅGAR STÅ FÖR DET NI SKRIVER!


Seeeeå ^^
Ingen idé att komentera om du ändå tänker vara "anonym", så sluta lägga ner energi på det är ni snälla:)
Visst jag älskar komentarer, det gör jag verkligen, men från små idioter som inte ens vågar stå för vad dom skriver, det är inte riktigt okej alltså.
TÖNT!

Men alltså..
Idag har varit en underbar dag, trots att jag mår som en zombie, för att inte tala om att jag faktiskt ser ut som en också.
Men jag var duktig precis, jag mår så jävla mycket bättre nu.
Äcklig har jag varit, typ stoppat i mej 200 kalorier, mhm -
Hi, I'm fat!

Har haft det mysigt idag iaf, kollade på film nu ikväll med mamma och pappa.
Case 39 hette den.
Bra film, lite halvkasst slut bara.
Men handlingen var bra, rekomenderar den faktiskt!
Sen fick jag massa sms från Kim, var längesen, den lilla fjanten sitter på tåget påväg till Stockholm, undra hur många timmar det har tagit att åka egentligen?
Försökte få honom att ta världens omväg påvägen hem, men jag tror inte att han är så sugen på det alltså:P
Först åka ner till Halmstad, sen åka hem, till Norrbotten igen..
Det känns inte som att det är så lockande liksom ;)
Men det hade varit värt att träffa den lilla spillivinken tycker jag faktiskt:9

Nej men nu ska jag säga godnatt till Billa och faktiskt försöka att sova lite.

Tja!
/Miss T
<- Precis så känner jag mej idag.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0