Mooooooooooooooovie

Tänkte precis skriva att jag hade kollat på en film, men så är inte fallet.
För jag har precis kommit hem, har varit ute med vovvs en timme, och snacka om att han inte ville vara ute och gå eller;P, tror det var för tidigt för honom och han undrade nog vafan jag gjorde vaken:P
Men innan jag gick ut med vovvs så kollade jag på en film, skitbra film verkligen:)
Lånade den utav Åsi, för hon hade inte kollat på den under tiden som den gick, för hon snackade i telefon, så den var mest på i bakgrunden^^,
Men skitbra verkligen, tjejfilm ;)
Nu undrar ni säkert vilken film det var jag kollade på, och jag kan vara så snäll och säga vad den heter, men jag kan även vara så jävlig och låta bli att säga vad den heter:P
Men det tänker jag inte..
Eller tänker jag? ;)
Mhm, for now iaf. :D

Och nu är det bara 4 timmar kvar tills söta Åsi sitter och tatuerar sej, sin andra tatuering;)
Gissa vem som kommer sitta där, gäspa hela tiden, klia mej lite i ögonen, klaga på hur trött personen i fråga är och hur många timmar personen i fråga har varit vaken:P
I AM!
Oh yeah (Y)
Det känns inte riktigt okej, jag känner redan nu att jag börjar bli lite fööööör trött, och att jag lätt skulle kunna sova en timme eller två, men allt hänger på mej nu.
För jag ska ringa Åsi klockan 10 och sen klockan 11, för sen ska jag och Alexandra träffa henne 11.40 utanför Åsi's port:)

Jag sitter och väntar på att klockan ska bli 10..
Så jag gå in och duscha, för jag behöver vakna till liv, så jag inte somnar här, med datorn i knäet, det fungerar inte riktigt så:P
Men iaf.
Nu ska jag dra ut på en "morgon cigg" (det är fortfarande Söndag kväll för mej eftersom att jag inte har sovit något.)

Men vi höres lite senare (:

Tja!
/Miss T




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0