Nu får det fan vara nog!

Jag är så jävla trött på detta nu.

Komentarer från Anonyma människor...

* Vad hände med han dendär Padde som du skrev om så mycket innan?
Han verkade vara en bra kille som tog hand om dej, men nu ligger du i skiten igen, och där kan du stanna..
Svar; Dendär Padde som jag skrev om så mycket innan är historia för mej..
Fattar ni?
H I S T O R I A!!!!!
Han är äcklig, och han var inte ett dugg bra för mej, han tryckte ner mej, kallade mej tjock, sa att mina lår var feta, skämtade om min vikt, jag var tung hit och dit, jag skulle gå ner mer i vikt bla bla bla..
HAN om någon, tryckte ner mej i skiten.
Han var inte bra för mej, han kanske är bättre för någon annan?
Jag säger inte att han är en dålig människa, verkligen inte, han har sina stunder, dom stunderna då han var världens bästa pojkvän.
Men det är over.
Sorry..

*
Hur kan du sitta och skriva i din blogg, som alla har möjlighet till att läsa, att du har äs?
Är du stolt eller vafan är det frågan om?
Svar; Jag har lättast att uttrycka mej i skrift, jag påstår verkligen inte att man bör "skaffa" äs bara för att.. Nej nej verkligen inte. Alla har möjlighet till att läsa den, ja.
Men jag skämms inte heller över vad jag skriver om.
Ni skulle bara veta vad det står i min personliga dagbok som jag har här hemma.. Den ska ni vara glada över att ni inte kan läsa ;)
Jag har aldrig varit stolt över att jag har äs, verkligen inte, det är ett rent jävla helvete och jag kämpar varje dag för att bli bättre.

*
Lider du av anorexi eller bulimi?
Svar; Jag lider utav en sjukdom kallad "en bulimisk form av anorexi".
Det innebär att man både svälter sej själv och hetsäter.
En del som har anorexi orkar inte alltid stå emot att äta, utan börjar hetsäta "förbjuden mat" i perioder.
Samtidigt väcker denna hetsätning starka känslor av ångest och man försöker bli av med maten genom att kräkas, använda laxermedel, motionera överdrivet mycket eller fasta.
Då har man både anorexi och bulimi samtidigt och det brukar kallas en bulimisk form av anorexi.
Kroppen kan ha brist på viktiga näringsämnen och salter samtidigt som den är försvagad av den låga vikten.

Så det var la det..
Fler komentarer från anonyma idioter?
Dom läggs in i bloggen och svaret finner ni under frågan, som i detta inlägget.

Men nu har jag inte tid att sitta här mer.
Vi hörs kanske senare.

Tja!
/Miss T

Kommentarer
Postat av: Sara

Aaaawe jag blev så rörd av dina inlägg efter att jag åkt hem, älskar dig gumman <3 Du är bäst!!!

Bra att du står på dig angående dem där kommentarerna, skit samma. Dem har väl inget annat för sig helt enkelt :)

<3

2010-07-19 @ 11:27:36
URL: http://www.anorexiia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0