Oh, you love to hate me, don't you Ana..?

Fyfan, jag är så jävla äcklig.
Jag la mej på en såndär flyt madrass innan, ja i poolen. (Igår, i tisdags.)
Inte för att jag behövde den, mitt fett hade ju gjort så jag hade flytit runt i vilket fall.
Men det var så kallt.
Så kände att jag behövde det.
Men så jävla äcklig jag är.
Jävla fetto!

Jag har inte kunnat spy, jag bara äter och äter..
Vafan är det för fel på mej?!
Nu ska jag fan banta!
Bara dricka vatten, man går ner i vikt då, eller jag gör det iaf.
Och jag MÅSTE gå ner, jag vill inte se ut såhär, jag vill inte vara fet längre.
Det är fan inte kul någonstans. 
Verkligen inte.
Haft ångest hela dagen, men den slog mej så otroligt hårt i ryggen innan. 
Men jag har blivit så bra på att dölja det, det är jag glad över, på ett sätt. 
Men samtidigt inte.

Jag känner att jag behöver hjälp, men jag tänker inte skaffa någon, för jag har svårt att öppna mej för nya människor. 
Nu ska jag knarka Nomy och Evanescence som jag har fastnat för igen. 
Sen ska jag sova.
Skriver mer när jag vaknat.

Tja!
/Miss T 
- I believe in you
I'll give up everything just to find you
I have to be with you to live to breathe -




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0