Reeeeeesleep?:P

Kan man säga så?^^
Haha mamma ringde mej, 06.45 jag flög bokstavligt talat upp från sängen, höll på att kissa ner mej:p

Jag; Mmmh?........

Mamma; Kan du väcka Caroline?
Jag;....... suck..
Mamma; Men hon börjar 07.30
Jag; Och vad är klockan?
Mamma;.. (A) 06.45..:P
Jag; ÅÅÅÅÅH! Men jaja..
Mamma; För jag kommer inte fram till henne, det bara piper i telefonen..
Jag; Men okej, ringer du klockan 12 med?
Mamma; Yes, klockan 12. Tack:)
Jag; Tack själv :)
Mamma; Hejdå:)
Jag; Haej:)

Jag väljer att gå upp direkt, klampar ut i hallen, in i min syrras rum, ser att sängen är tom och tänker
;*Men kunde hon inte sagt att hon var vaken?!:@ <- arg gubbe;)*
Känner att jag är påväg att svimma, allt blir svart, och jag lägger mej ner på golvet, med benen upp mot väggen..
(Måste sett roligt ut:P)
Tänker;
*Det blir nog såhär om man inte äter tillräckligt mycket*
När jag återfått blodet, reser jag mej upp, klampar ner för trappan, ser min lillasyster och sätter mej och äter 2 mackor.
Känner ångesten men total skiter i den, vilket jag inte skulle gjort..
För nu ligger jag här, i min säng, tårarna rinner ner för kinderna och jag gör allt för att hålla kvar maten i magen, känner hur den är påväg upp, men jag orkar inte resa mej upp..
Jag ska inte resa mej upp.
Mitt huvud håller på att explodera..
Tanke;
*Det hade nog varit bättre om jag hade svimmat*
Men nu ska jag lyssna på min favorit låt, sen försöka somna om, och hoppas att jag mår bättre när jag vaknar.

Tja!
/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0