What to do?

Jag vet att ni alla har saknat mej så mycket:)
Därför skriver jag igen;)
Egentligen inte men hey, what to do?
Om jag har bestämmt mej för att dygna, så ska jag fan göra det med, så är det bara.
Sitter och kollar på någon överdriven film på trean, "dödsspelet" heter den, det säger ju allt..
Att den är så äckligt överdriven så det finns inte.

Men jag har även tänkt lite..
Kommer ni ihåg att jag skrev för ett tag sen att jag hade börjat få ont i mina muskler med?
Men sen har jag inte skrivit mer om det.
Men sanningen är den, att jag har inte skrivit om det just för att jag inte vill klaga för mycket, när jag i själva verket har så ont i vartenda muskel som finns i kroppen, jag får sån kramp varje gång jag slappnar av och ibland har jag så ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Och nej, jag skriver inte detta för att jag vill att ni ska tycka synd om mej, för det vill jag verkligen inte, jag skriver det enbart för att jag vill att ni ska veta, vad som kan hända med kroppen om man missköter den så grovt mycket som jag gör för tillfället.

Jag är hungrig, eller jag vet inte om jag är hungrig, men jag tror att jag är hungrig..
Jag vet inte hur det känns, men jag tror att man är hungrig när ens mage börjar prata med en, men så fort jag tänker på att ta något att äta så säger hon ifrån " äter du nu, så kommer du bli så otroligt fet och du vill inte bli fet, för det är äckligt att vara fet, och du vill väl inte vara äcklig? "
Nej, jag vill inte vara äcklig, men jag måste förfan käka om jag är hungrig?!
Men nej, det får jag inte, så jag får låta bli helt enkelt.


Nej men nu ska jag kolla på den andra kassa filmen på trean " Djävulens advokat" tror jag den heter.
Sen ska jag kolla film..
Jag kommer vara DÖD vid fem på morgonen.
Filmfan håller på till 05.05..
Så ja, jag har att kolla på i två timmar till^^

Tja!
/Miss T
- När jag har bestämt mej för att göra något, så ska jag göra det fullt ut, även om det tar i som fan vissa gånger, mer än andra -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0