Sessan är söt <3

Var ju som sagt ute igår, med Sessan (nya nicket på min tvilling, hon är min Sessa) :)
Vi skulle egentligen dra till Moon, men klanten hade nog råkat ta bort VIP smset, så vi hittade några tråkiga saker i parken vid Nissan, sen ringde jag till Philip, vi skulle mötas upp och säga hej eftersom att vi inte har träffats sen i vintras.
Efter parken drog vi snabbt in på Etage (heter numera Absinthe), sa hej till Marcus, träffade även Tony som vi hejade på:)
Sen drog vi till bullen, tog en öl, träffade Sessans kille, två skabbiga killar som raggade satan, blev lite äcklad faktiskt (för dom var så jävla fula!!), men ville inte vara otrevlig så snackade med dom, sen vid 00.15? skulle vi till The Corner, träffade Mickis lillebror Tony vid "fattighuset" typ, han söt, fast inte på det sättet.
När vi nästan var framme träffade jag Teds granne..
Han jobbig.
Sen hängde vi på Corner, där jag träffade Philip, han kände inte igen mej, det var kul ;)
Sen sprang vi mellan Corner och Etage hela kvällen, tills jag fick ett sms av Ted om att vi skulle komma till trottobar, där träffade jag Khalium, trevlig pratstund med den lilla klanten:)
Sen hängde vi med Ted och Mick? resten av kvällen, vi hängde på Etage dom 2 sista timmarna.
Sen skulle Ted ha efterfest, men det blev inte så, så vi sov där, för att vara trevliga.
Han får inte sova ensam ;)
Nej skämt och sidor:P

Men ah, ni är det typ 2 timmar sen Sessan åkte hem, och jag har ett hål i kroppen, ett mörkt hål fyllt av saknad, hon är så jävla underbar och hon får mej att må bra, hon förstår mej, jag förstår henne.
Jag behöver henne för att må bra.
Jag kommer aldrig att låta dej gå igen, jag kommer inte tillåta att vi bråkar igen. 

Ana vill inte vara tyst, hon har bråkat med mej sen klockan 19.00 igår, och hon börjar skrika och hålla på inne i mitt huvud nu..
Varför kan jag inte bara få tyst på henne?

Jaja, men nu har jag inte tid att sitta här längre, egentligen.
Det är så fint väder ute, måste ta vara på det sålänge det varar. :)

Men vi hörs kanske senare:)

Tja!
/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0