Stranden :)

Stranden var okej, det gick ovanligt bra.
Förutom att jag gled och nästan hamnade under en bil:P
Lillasyster bara skrattade åt mej, men det såg nog ganska roligt ut:P
Hihi..
Hittade storasyster och hennes kille på stranden, så vi var med dom, det var mysigt:)
Varmt som fan var det i vattnet och ännu varmare på land - höll på att dö förfan!
Men ah.

Sen när vi skulle hem så hände lite saker som vi inte behöver gå in på, för just nu är det lugnt, och jag gilllar när det är lugnt, för det var ett tag sen hon
höll käften och jag har aldrig känt mej såhär fri på länge.
Men det håller nog inte i sej så speciellt länge.
Pappa ska snart åka och köpa Pizza - undra hur det kommer gå när jag ska äta den, men tog en vegetarisk pizza, den är fan så mycket godare och den är nyttig samtidigt som den är fet och jävlig.
Lillasyster och jag ska tydligen ut och fota sen, får se hur fet man känner sej, men jag har lovat henne, det kommer ju vara lugnt om hon inte fotar mej :)
Hihi..
Nej men nu ska jag gå och vara social med min mamma, senare ikväll ska jag ta hunden och gå en runda på 50 min:)

Om jag bara fick chansen att förklara hur mycket det betydde för mej när du var med i bilden, om jag bara kunde få dej att inse att jag faktiskt behöver dej, men inte på "heltid" utan bara på "halvtid"..
Jag försökte verkligen bli bättre på ett annat sätt när du var med, för jag kände att du skulle finnas där om jag hade fallit tillbaka..

Hörs senare.

Tja!
/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0