Underbar helg <3

Fredag - Tvilling kom hit, vi snackade massa, hade mysigt, GICK in till stan, fortsatte festa, träffade Batman, drog på efterfest med honom, hem, sov.

Lördag - Tvilling väckte mej vid ett, gick ut, rökte, gick ut en liten runda med vovvis, hem, fixx, bussen till stan, käka på Harrys (ja ni läste rätt, vi ÅT!), träffade Billa i parken, drack, festade, parken, Etage, hem, sov.

Söndag - Tvilling väckte mej, bråkade med en viss person, åt frukost (ja ni läste rätt), ut och rökte, snackade, in kissa, ut till bussen..
Nu - Som fettot jag är, ligger jag bara i soffan och känner hur jag växer och växer.

Men helgen har iaf varit helt underbar och jag älskar min Sessa så sjukt mycket<3
Det ska alltid vara vi, ellerhur?:)
Jag älskar dej iaf, och det kommer jag alltid att göra. 
Jag älskar dej Sessan<3
Jag ville bara att du skulle veta det:)

Nej men nu ska jag göra något annat.
Typ..
Jag vet inte^^
Men hörs sen, för jag har lite blogg torka just nu ;)

Tja!
/Miss T
 Jag älskar dej tvilling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0