I would do anything for you..

Jag tänkte på en grej innan, men sen glömde jag av den.
Och nu sitter jag och tänker på vad det var som var så viktigt, men jag kommer inte på det:P
Smidigt va? ;)

Iaf.
Har inte gjort så mycket idag, typ bara städat och tvättat.
Båda sakerna behövdes, jag visste att jag hade ett golv, men jag visste inte att det var så skönt att gå på ;)
Det låg kläder över heeeeeeeela rummet, jag skojar inte.
Fast det var inte så skönt att dammsuga i denna värmen som det har varit idag, jag har fan över 30 grader i rummet, så man kan ju lätt säga att man håller på att dö^^

Jag och syster åkte till tatueraren innan, och den tatueringen jag ska göra, fick jag göra, jag var lite nervös för att han inte skulle gå med på det, men det var lugnt.
Min tatuerare är så jävla bäst<3
Sen frågade han när jag skulle göra klart den jag hade på armen, men haha, det kommer nog ta ett tag, med tanke på att den kommer göra ganska ont om den ska gå ner över armbågen, så jag vill dra ut på den så mycket som möjligt xD

Nej men nu ska jag kolla klart på Sex and the city sen ska jag gå en lång runda med Zacko <3
Lillkillen kan behöva lite motion, precis som heffaklumpen ;) (jag)
Nej men nu tv, sen ut och gå.

Blir ingen "dagens outfit" idag, med tanke på att jag springer runt i mjukisbraller och slappe linne,
soooooo hot;)
*eller inte*

Tja!
/Miss T
 - I would do anything for you, and only for you -

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-15 @ 00:03:19
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0