Vacker, vacker blomma:)

Satt och kollade på Bambi med lillasyster, och jag älskar när han träffar blomma, när han är liten "vacker, vacker blomma" han är så söt när han säger det.
Sen blev jag lite ledsen när hans mamma dör, jag är en liten mes, som blir ledsen i tecknade filmer:P
Mohahaha!
Men ah..
Iaf.
Det har inte hänt så jätte mycket idag faktiskt.
Och jag borde egentligen gå och lägga mej klockan 00.00 idag, för ska upp tidigt imorrn, ska med min syster till stan och sen ska jag göra en grej:)

Och sen ska jag gå in till min älskade på Hemmakväll <3

Sen ska jag..
Jag vet inte:P

Men nu ska jag kolla på Sex and the city.
Hörs!

Tja!
/Miss T
 - Kan du lova mej att du aldrig kommer bli sådär? -



Kommentarer
Postat av: martine

okok!! nej ja förstår ja e själv jätte rädd för vanlig cola .. så nice att zero smakar nästan likadant :) så man få dricka nått iaf som är gott haha!! :D kram på dej <3333

2010-07-29 @ 00:50:51
URL: http://absolutmartini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0