Vem tog solen? :O

Jag får sånt pirr i hela kroppen när jag tänker på det, och jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag är helt jätte glad idag och jag vet precis varför..
Lilla norrisen har kommit hem från USA.
Fuck, vad jag har saknat honom, ni fattar inte.
Men han är iaf hemma nu, och det är bra<3

Ska träffa Tvilling Onsdag, heldag ska vi ha<3
Och det ska bli så sjukt mysigt att få umgås med henne igen, inte bara dricka, vi ska umgås som vanligt folk ;)
Det är på tiden tycker jag:)

Sitter och väntar på att klockan ska bli kvart i fyra, så jag kan hämta min lillasyster, sen ska vi in till stan, sen hem, och sen vet jag inte vad jag ska göra xD

Jag var taggad som fan för att dra till stranden innan, men neeeeejdå!
Då ska solfan försvinna och inte komma fram igen, men det är ändå varmt ute, och det är ju bra, men det är inget strandväder:P
Fattar ni? ;)


Och jag töjer mina öron lite till denna gången, nästa månad, eller nästa igen är jag uppe i en tia, så jag kan köpa dom förbannade jävla pluggarna, så jag slipper dessa jävla spiraler!!!!:@
Dom bara åker ut hela tiden ;)
Kanske för att jag har i dom för länge och drar i dom så hålen blir större ;)
Kan vara så, tror det är så, vet att det är så :P
Men men men men..
Ah.
Nu hinner jag egentligen inte skriva mer..
Men hörs senare kanske? ;)

Tja!
/Miss T
-Mitt hjärta och min själ skriker "jag behöver dej"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0