What I have in me, in my mind is YOU!

Look at me now, I made it <3

Jag har aldrig haft så ont -
som jag hade idag.
Jag har aldrig varit så nära på att börja gråta - Som idag, (Ja när jag tatuerade mej)
Jag hade glömt hur ont det gör - Att tatuera sej på ben, men blev påmind idag, när Anders satte mammas hjärta där.
Jag har aldrig varit så nöjd-
Som jag var efteråt

Jag sitter här hemma, vid köksbordet, och känner hur hela tatueringen pulserar, för mina jeans shorts skaver lite, linningen på byxorna alltså^^
Jag har vikt ner den, men ändå skaver det.
Men det är det värt.
Vad gör man inte för sina föräldrar liksom?
Men ah.. :)

OCH VET NI VAD DET BÄSTA ÄR?!
JAG HANN TATUERA MEJ FÖRE KISSIE!

För hon ska göra en tatuering på samma ställe, så då var det tur att jag hann före henne, för annars hade det känts som att jag hade härmat henne lite:P
Men nu är det HON som härmar MEJ :P
Ah.
Nej men men men men..
Jag vet inte, måste gå in med mina filmer på Hemmakväll..
*Suck..*
Vi hörs senare:D

Och _________ släng dej i väggen, med dina icke skuggade tatueringar :D

Tja!
/Miss T
Lite för lite sömn, lite för många Powerking, lite ont på tatueringen..
Ja..
Då blir det inte någon vidare seriös bild^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0