When you scream, I will be there for you and fight away all of your fears.

'Cause I love you.

Men egentligen vet jag inte vad det är frågan om egentligen, jag fattar ingenting längre.
Jag tyckte att jag var så duktig innan idag.
Eller jag tycker att jag har varit duktig hela dagen.
Men tydligen inte.

Ångesten kom som ett hårt slag i ryggen när jag var och handlade med mamma, jag försökte att inte tänka på det, men samtidigt ville jag bara ställa mej och skrika mitt i allt.
Men det kunde jag inte, så jag lät bli.
Sen när vi nästan var klara med handlingen, så kände jag att jag fick en sån jävla svimkänsla, och min första tanke var " nu kommer jag dö med, det är ju perfekt, att dö inne på Maxi ", men så var ju inte fallet, mamma köpte en läsk till mej, (Zero coke, jag var duktig där) som jag drack där inne, folket kollade konstigt men jag orkade inte bry mej.
Jag kände att jag verkligen behövde socker, men ville inte, och fick verkligen inte för Ana heller.
För jag hade redan ätit för mycket idag.
En halv macka, och fem pommes..
Det är för mycket, känner mej som ett jävla svullo idag.
Skulle låtit bli att käka, och bara trillat ihop egentligen.
Men neeeej då..
Dum som man är..
Och nu har jag dendär känslan i halsen igen, och jag hatar den, jag har haft den där i en vecka snart.
Och jag vet seriöst inte vad jag ska göra.

Men jag vet iaf, att jag inte ska sitta här längre, ska brottas lite med ångesten innan den äter upp mej helt, sen får vi se vad som händer.

Hörs säkert senare:)

Tja!
/Miss T
- When I move you move, just like that -

Kommentarer
Postat av: martine

Men en cola zero hjälper inte om du har låg sockernivå elr va de nu heter för zero innehåller bara asparatam fejk socker du hade behövt dricka en riktig cola isytället om du vill få en kick ! :) <3 lätt för mig å säga ja vågar bara dricka light ja e så rädd för socker haha men iaf så du vet om det så hjälper int dem de e bara som att dricka vatten typ :) <3333

2010-07-25 @ 23:36:59
URL: http://absolutmartini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0