Wiihoo^^

Nej men alltså, imorgon (eller lite senare idag) ska jag faktiskt vara duktig. :D
Jag ska göra en massa saker :D
*Vakna
*Klä på mej
*Ut och gå/springa - det beror på hur varmt det är
*Komma hem
*Duscha
*Sätta på mej slappekläder
*Bleka håret - Världens hemskaste utväxt.
Sen vet jag inte vad jag ska göra:)


Var lite med Alexandra innan, det var trevligt, vi tog ut vovvs på en liten runda, eftersom att det fortfarande var ganska varmt ute så blev den ganska liten, men mamma hade varit ute med vovvs innan så det löste ju sej på det sättet.
Sen snackade vi, och utövade karate moves på alla jävla ollonborrar..
Sen kom en liten grishund, jag sparkade nästan iväg den..
Nöffnöffvoffvoff sa den hela tiden, och påminde oss om en viss person^^
Mohahaha ;D
Nej, men nu får jag inte vara vaken längre - ska vända tillbaka mitt dygn, eller ja..
Försöka iaf ;D
Men skriver mer imorrn ;)

Dagen i sej har varit kaos, kvällen har varit lugn, och nu ska jag sova i ett rum med nästan 30 grader i..
Wish me luck :P

Tja!
/Miss T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0