Haha vilken mes jag är xD

Känner mej som världens störta mes xD
Haha, loggade in, och såg att en tjej hade komenterat inlägget "Jag är äcklig" ni kommer ihåg, det som jag var så jävla förbannad i (A), som jag brukar vara i nästan alla mina inlägg.
Haha, men iaf, den komentaren värmde verkligen, även om jag inte känner henne (tror inte jag gör det iaf) så gnuggades den komentaren in sej i mitt hjärta<3
tack ännu en gång:)

Såhär löd den;
"Du som har gett den kommentaren här ovanför borde tänka lite innan du talar...För det första så är ÄS en sjukdom och inte ett beteende..Detta gör då att de personer som har ÄS letar inte efter bekräftelse (som vissa fjortisar) utan dom letar efter någon som förstår vilket helvete dom går igenom. Dessutom så har överviktiga lättare att förstå varför t.ex Misstwiggy har ÄS, det är nämligen såhär: Överviktiga äter för att dom mår dåligt, eller hur?
Personer med ÄS, svälter sig för att dom också mår dåligt eller hur? Ah alltså är poängen att båda faktorerna bidrar till att personer vill må bättre! Så kom inte och säg att överviktiga mår dåligt bara för att dom läser denna bloggen, och om du stör dig så mycket på detta, varför läser du bloggen då?

Och till dig MissTwiggy: Lycka till med att komma ur ditt Äs, jag har följt dig hela vägen och jag tycker att du är en riktig kämpe! Fortsätt på denna vägen så ska du se att du klarar dig igenom det!
YOU CAN DO IT! <3"
Den kanske inte betyder något för er, eller ni kanske inte förstår varför jag blev så glad över den, men kolla bara på den, och tänk,
det gjorde min kväll <3


Men ah..
Efter att jag hade kommit hem, från den sega blondinen;) så hoppade jag direkt in i duschen sen fixade jag mej, sen drog jag in till stan med min lillasyster, och när vi träffade hennes ena kompis i en park (den vid norra station) så kände jag hur min mage började krampa och hur hungrig jag började bli, och mina cigg var slut och jag trodde att jag hade glömt mina tuggummi hemma, men det visade sej sen att jag hade dom i jackan.
Typiskt mej^^

Så vi drog hem, och jag åt korvbröd (vilket jag ångrar nu i efterhand, men jag höll på att svimma) och drack ihjäl mej på både light läsk och isvatten..
Sen så fick jag pengar av mamma (bara sådär)
Tack :)
Och sen fixade jag tvätten, för jag hade typ inga kläder att ha på mej imorrn.
Men nu har jag :)
Och nu sitter jag här, och funderar på att gå upp på mitt rum, hämta mina mjukisbrallor (eftersom att det är det enda som passar mej just nu, med tanke på att man kan dra åt dom med det jävla snöret) för alla mina andra brallor är too big, även om jag torktummlar dom..
Men det känns nice, för då vet jag att jag är på väg åt rätt håll iaf:)

JUST DET!
När jag och lillasyster var inne i stan, så gick vi in i den djuraffären vid Lilla Berlin, så hittade jag en sån våg, som man kan väga hundarna på, jag smög upp på den och fick ångest, den visade att jag hade gått upp
2 KG!!!!!
Fast sen slog det mej, att jag ska ha min mens, och jag går alltid upp i vikt då, sen när den är slut så går jag ner igen :)
Jag är fortfarande så tjock att jag får min mens, men mina p-piller tar bort den, AWESOME som min lillasyster säger:)
Men nu ska jag dra och sätta på mina mjukisar, ta på ett medel som gör att mitt myggbett slutar klia och sen gå ut och ta en smoke :)
Sen kanske sova?
Jag vet inte:)

Men vi hörs.

Tja!
/Miss T
fredag är det du och jag igen tvilling <3
Jag älskar dej så otroligt jävla mycket
och vi får ALDRIG glida ifrån varandra som vi gjorde en gång :(

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag älskar dig med gumman!

NEJ aldrig att det får hända igen, kommer jag inte tillåta :)

Du och jag genom allt <3

2010-07-01 @ 14:18:07
Postat av: jessie

Hejsan! Det var jag som skrev kommentaren här uppe och jag blev så glad för att du blev glad :)

Och allt det som står där är riktat till dig..Du är en riktig kämpe..Fan jag vet många som har haft ÄS men aldrig kämpa så jäääävla bra som du gör! Keep up the good work! Låt inte Ana vinna över dig! <3

2010-07-09 @ 13:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0