Jag ska köra ner en pinne i halsen på alla danskamänniskor!

Jävla DANMARK!
Vann med 4-1:@

Såhär gick det till i första halvlek...
*Danmark satte första målet efter 2.20, det andra målet satte dom efter 5.19.
*Finland satte sitt första mål efter 6.47.

När första halvlek var slut så ville mamma kolla på farsan (Ja, alltså filmen)..
Och jag försökte kolla på matchen på datorn, men den stod och buffrade hela tiden, så nu när jag satte på 6:an så var allt slut, men jag hann iaf se matchresultatet, och det var 4-1 till DANMARK!
Så ja..
Min omvändna hejjning fungerade inte som jag hade tänkt:P
Jag ska köra ner en pinne i halsen på dom, sen så ska jag stoppa upp deras billiga sprit i röven på dom och dränka dom :D
Men jag får tänka såhär ist..
Canada vann mot Italien:)
Det gjorde min dag faktiskt, så det är skitsamma om Danmark vann faktiskt:)
Nej men nu ska jag gå in och köpa cancerHemmakväll :)

Vi hörs sen :)

Tja!
/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0