Jag har blivit beroende!

Nu när jag håller på att sluta röka (ja, ni läste rätt) så har jag fastnat för att läsa! (Ja ni läste rätt igen:P)
Jag har fan blivit beroende av en bok som heter "I det tysta" (den är skriven av Vicky Jaggers), det är en verklighetsbaserad bok som handlar om en tjej som har blivit våldtagen av sin bror.
Jag blev lite ledsen igår när jag läste ett kapitel :(
Tycker så synd om henne, att hon har fått genomgå det, det är fan sjukt.

lördag har jag varit rökfi i en hel vecka, och jag kan inte låta bli att tycka att det luktar SKIT när någon röker, jag mår nästan lite illa av lukten faktiskt!:P
Haha^^,

Kör numera på Zonnic, och helt ärligt, så är det nog det bästa som jag har gjort:P
Haha^^

Men nu ska vi snart fika hemma hos syster, har sovit hos henne sen i onsdags, så det har varit ganska skönt, har passat bäbis så hon har kunnat koppla av lite (Don't get me wrong), och städa osv.
Känner mej nästan lite duktig :D

Men jao, vi hörs senare, när jag har kommit hem!:)

Ta hand om er sålänge!

Tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0