Jävla korv!

Magnus och Michelle kom hit idag vid klockan 8 på morgonen.
Min lillasyster sa att någon hade stått och kastat sten på hennes fönster (Magnus vet inte om att jag har bytat rum, så han trodde att jag hade det som min lillasyster nu har), och sen så knackade det på dörren.
Jag flög upp ur sängen eftersom att hunden skällde, men jag somnade om lika snabbt igen.
Min lillasyster öppnade och sen kom hon upp och sa att Magnus var här, jag som var helt nollställd i hjärnan drog på mej min morgonrock och nästan skrek till min lillasyster "HUR MYCKET ÄR KLOCKAN?!"
Sen när jag fick reda på vad klockan var blev jag lite små sur på honom faktiskt:P

Men allt han ville, var att jag skulle följa med till Bite Me.
Efter många om och men så följde jag med, men mest för att korv skulle sluta tjata:P
Vi stannade hos Bite Me i kanske 20 min?
Sen drog vi hem, jag var så jävla trött, och det var nog
Michelle med:P
Stackarn skulle skjutsa (stavning?) en full Magnus till stan, sen skulle hon cykla hem. ^^

Men iaf.
Det var ganska trevligt trots allt faktiskt, men ALDRIG mer att jag går upp klockan 8 på morgonen för att hänga med en full korv till Bite Me:P

Har precis bytt om till min pyjamas, och funderar på att snart gå och lägga mej faktiskt, men jag vet inte ännu ^^,
Ska iaf kolla klart på "You've got mail" (har aldrig sett hela filmen:P)
Sen får vi se om jag däckar i soffan eller vad som händer.

Men vi hörs imorrn iaf!

Tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0