Klick, Klick, SNAP!

Hallelåja!

Jag tror jag är sjuk, ja mer än vanligt, för jag vaknar runt sju varje morgon, men då har jag sovit mindre än 4 timmar, så då somnar jag om efter att jag gått på toa:P
Sen kan jag sova bort en hel dag..
Är detta normalt mina vänner?  - Nah, don't think so ^^

Ska snart springa (nae inte bokstavligt) bort och möta upp min vän Felicia, vi ska bege oss bort mot Eurostop, för vi har tröttnat på stan (A) - Eller inte ;)
Men jao, vi har lite saker att göra där borta ;)
Huhu^^

Så nu ska jag försöka trycka i mej en till fet toast, med MASSA OST! :$

Så vi kan ju höras lite senare, ska se om jag tänker på att mobilblogga senare, annars så hörs vi ikväll, när jag kommer hem :)

Tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0