Oh happy day!

Fyfan vilken skit dag det var idag, tills jag kom hem, och pappa var så otroligt snäll :)
Världens bästa pappa har jag
Borde egentligen skriva det oftare, för jag har verkligen världens BÄSTA föräldrar och syskon :)
Men skriver det sällan, jag utelämnar dom från bloggen, eftersom att jag inte vet om dom vill vara med, och ni ska inte behöva läsa allt :)
Men min pappa var underbar idag :)
Blev fan överlycklig när han sa det han sa innan :)

Sitter just nu och lägger över dom flesta bilderna som jag hade i min kamera i mappar på datorn, har kommit på värsta grejen (dom flesta gör nog så), sorterar bilderna, efter dag och månad, så dom blir lättare att hitta, så nu har jag massa "nya" bilder, bilder som ni inte sett:)

Huhu. :)

Lilla bebis fick en fin present av mej en gång, (vet inte om ni kommer ihåg att jag skrev det här?)
Och idag hade han den på sej, han ser ut som en liten geting:)
Dragit upp tröjan så jag inte flashar mina bobbisar^^ Men kolla på min älskling, hur söt är han inte?
Buzz, Buzz, Buzz sa getingen :D
Han kan flyyyyga iväg :D

Men nae, nu ska jag fortsätta med det.

Smell ta later!

Tjarå!


Kommentarer
Postat av: Eva W

söta bilder

2011-06-26 @ 23:49:32
URL: http://atruesagittarius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0