Vilken dag!

Det är verkligen INTE min dag idag!
Vaknade vid 08.00 av att klockan ringde, skulle vara på arbetsförmedlingen vid 10.00, kom in till stan och var lagom i tid..
Sen!
Fick jag reda på att min jävla tant som jag skulle snacka med satt i en annan byggnad, så fick genom HELA JÄVLA STAN för att komma till rätt sida, när jag väl kom dit, så var hon så jävla sne och ah, jag blev sne..
SEN!
Så så så..
Gick jag och köpte en chailatte :$, sen sprang jag runt i stan och sen träffade jag syster, och gav lilla bebis en present (A).
Vid 12.00 så skulle jag kolla om Lilla Berlin hade öppnat (för dom öppnar 12.00) men den jävla idioten som äger Lilla Berlin, hade varit där, och satt en jävla lapp på dörren "stängt idag, pga. sjukdom! Välkommen åter!"
Min dag hade liksom redan börjat fel, och så ser jag detta!
Ställde mej mitt inne i stan (okej nästan inne i stan) och bara skrek:P
"ÅÅÅÅÅÅÅÅH! DET ÄR FAN INTE MIN DAG IDAG! HEEEEEEEEELVETE!"
Blöt var jag, av allt jävla regn och frös gjorde jag och ah!
Blir sne bara jag tänker på det, sen när jag kom hem, så gick jag ut med vovven, men inte fan ville han skita inte, så fick gå en jätte lång runda med honom (i detta jävla regn!) blötare blev jag och hunden med.
Sen tillslut sket han, kom in och torkade av honom, och nu sitter jag här, och är fortfaranade lite förbannad!

Ska iaf snart sticka iväg och hämta min lillasyster på skolan, ska tömma hennes rum osv. eftersom att hon har sommarlov snart:)

Är jag fortfarande sne imorrn så vet jag inte hur det kommer bli på kvällen, när jag och min vän Felicia ska hem till Emelie, på studentfest:)
Hoppas det har lagt sej lite iaf :)

Men ah..
Ville bara skriva av mej lite, och ah^^

Vi hörs lite senare!

Tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0