SNÖ!:D

För er som är lite efterblivna så är det faktiskt så att det har kommit snö till staden och det känns som att den ska stanna. Men jag vill åka pulka, jag kommer ihåg när jag var liten då åkte vi alltid pulka, och byggde sånna små gupp så man flög hur högt som helst, oh det var så kul. Jag vill vara liten igen.


Men nu är det så att jag saknar dej mer och mer för varje dag, och allt dumt jag har sagt har jag inte ens menat. Jag har sagt det för att du har sagt saker om mej till mej dessutom..
Men jag vet ju somsagt inte vad jag ska kunna göra för att få dej att inse.
Jag saknar liksom allt som hade med dej att göra, jag saknar oss.. Så sjukt mycket.
Förlåt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0