Om jag kunde, så skulle jag ge hela världen till dej..

Ingenting är som det ska längre..

Jag klarar inte mer..

Jag orkar inte mycket mer, det finns mycket skit som en människa kan ta, men det finns fan en gräns..

*Jag älskar dej, jag saknar dej, kommer aldrig glömma våra dagar..
Jag vet allt jag säger, jag vet allt jag har sagt, du är den bästa kompisen jag någonsin har haft.
Det fanns en tid i livet som vi dela med varann, vi gick omkring tillsammans, och höll varann i hand.
Jag bara sitter ensam hemma eller går omkring, och tänker på dej, kan inte göra någonting.
För hur mycket jag än hoppas så är du inte här, och hur mycket jag än gråter, så tog du farväl.
Du var en underbar ängel, som hade kommit ner, men för mej var du allt, allt och mycket mer.
Tänk när jag låg där och hörde dina hjärtslag, tiden med dej, fan den var oslagbar.
Låtarna vi sjöng tillsammans kommer jag ihåg, skämten som vi skratta åt och filmerna vi såg.*
Jag saknar dej Danni, jag saknar allt sjukt vi brukade göra tillsammans, jag saknar allt som har med dej att göra..  :(

Men med dej var allt på riktigt, ingenting var fel, förutom att jag inte dög och blev sårad en del..

Danni det är dags att komma hem nu..
Jag vet att du har det bra där du är, men jag behöver dej..

Heido..

/Miss T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0