öhn öhn

Haha!
Jag satt i säkert 20 minuter och försökte komma in på min blogg.. När jag senare tänkte efter att jag kanske borde pröva rätt lösenord? Så himla smidig så det finns inte, jag har typ en miljard olika lösenord till alla sidor jag är medlem på, inte undra på att jag inte kommer ihåg mina lösenord:P haha..
TOPPEN!

Jag är så sjukt sugen på att dra till Tylösand, men jag vill bli lite bättre först, jag börjar visserligen bli bra nu, febern är borta men jag känner bara att jag är så jävla svag i kroppen, jag orkar liksom inte göra något, så jag vill att det ska försvinna med, kanske ska med Becca till stranden imorrn, eller ja, vi skulle höras imorrn, så skulle jag se hur jag mådde då.. Inte kul att vara på stranden om man mår dåligt liksom.. :P

Men ah..
Nu ska jag kissa..
Sen sova :)

Tja!
/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0