Jag är så jävla skitförbannad..

Jag är så jävla skitförbannad på allt just nu..
Jag är så jävla skitförbannad på ditt jävla dubbelliv,
jag är så jävla skitförbannad på att allt ska komma sammtidigt,
 jag är så jävla skitförbannad på att människor inte kan läsa något utan att hetsa upp sej,
jag är så jävla skitförbannad på att det snöar,
och jag är så jävla skitförbannad på att vakna med den där klumpen i halsen och att ångesten hela tiden ska smyga sej på en när man mår som bäst..

Det var över ett år sen nu, jag har inte varit glad på riktigt på över ett år, jag kommer ihåg den känslan, jag njöt av varje andetag jag tog för jag visste inte om luften skulle vika sej vid mina läppar, jag kommer ihåg att jag gick och tog mej själv på bröstkorgen utan att känna råttorna, jag satt och smekte mina armar utan att känns några maskar, jag var så glad, jag trodde att jag hade blivit hel igen, men icke..
Självklart inte, det har jag insett nu, jag kommer aldrig bli som jag var innan, innan jag började må dåligt, innan jag började göra saker som jag vet att jag kommer att ångra, jag kommer aldrig bli riktigt hel igen.. Aldrig någonsin..
Och jag är så jävla skitförbannad på det..

Men om man ser det hela i en helhet..
Så mår jag egentligen skitdåligt men jag är skitduktig på att låssas må skitbra..
Och jag vet inte om det är bra eller dåligt, bra tror jag, men jag vet inte..

Fast egentligen så skulle jag aldrig ha släppt in dej, jag skulle aldrig ha gjort det, jag skulle ha väntat, för nu är du en utav dom få som vet mina mörkaste hemligheter, och jag hatar mej själv, enbart för att jag är så jävla misslyckad och inte ens kan ta mitt liv på rätt sätt.. Men varför? Till vilken nytta? Om det inte är meningen att jag ska må bra, varför ska jag då behöva leva och må skit? Det är så jävla jobbigt och jag hatar det. Men mest av allt hatar jag att allt känns så jävla konstigt nu, ingenting känns bra och jag är så jävla skitförbannad, jag orkar inte mer.. Heido

Och jag är så jävla skitförbannad över att jag inte kan färga mitt jävla löshår! För jag är så jävla cptrött på att ha kort hår.. Mm..

/Miss Twiggy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0